Lumen (9 piętro)

Złota 59
Śródmieście, Warszawa

Wybierz rodzaj oferty(opcjonalnie)

Masz pytania?Napisz wiadomość

lub zadzwoń22 299 03 07

Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Lumen (9 piętro), Złota 59, Śródmieście, Warszawa

Opis

Złota 59 to jedna z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Warszawie. Wyjątkowa bryła zapewnia bardzo wysoką rozpoznawalność na architektonicznej mapie stolicy. Kompleks znajduje się na warszawskim Śródmieściu, w samym sercu miasta, tuż obok Dworca Głównego i Pałacu Kultury i Nauki. W obiekcie prócz biur o wysokim standardzie znajduje się najbardziej znana galeria Warszawy - Złote Tarasy. Szeroka oferta handlowo – usługowo - rozrywkowa dodatkowo uatrakcyjnia ofertę biznesową. Dla najemców szukających komfortowych warunków pracy przygotowano gustownie urządzone przestrzenie biurowe zarówno w formie pojedynczych gabinetów jak i typu open space, z dostępem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Istnieje możliwość aranżacji zgodnie w potrzebami klienta. Do dyspozycji najemców recepcja, wyposażone sale konferencyjne, sale spotkań, dostęp do urządzeń biurowych i wyposażone aneksy kuchenne. Położenie w ścisłym centrum zapewnia doskonałe połączenia komunikacyjne z całym miastem. W pobliżu przystanki kilkudziesięciu linii autobusowych i tramwajowych, wspomniana stacja kolejowa, a w niedużej odległości od kompleksu znajdują się stacje I i II linii metra. Lokalizacja przy głównych arteriach miasta usprawnia także poruszanie się własnym środkiem transportu. W okolicy wiele prestiżowych restauracji, hoteli, sklepów, ośrodków kultury. Najemcy zaraz po wyjściu z biura mogą korzystać z szerokiej gamy atrakcji i udogodnień jakie oferuje centrum tętniącego życiem miasta.

Warunki najmu

  • Prywatne gabinety
  • 1 osoba

    2,400 zł/mies.

  • 2 osoby

    3,100 zł/mies.

  • 3 osoby

    4,620 zł/mies.

  • 5 osób

    7,700 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    30 zł/godz.

  • 6 osób

    60 zł/godz.

  • 8 osób

    80 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjnaObsługa recepcyjna
  • KlimatyzacjaKlimatyzacja
  • Meble biuroweMeble biurowe
  • Łącze światłowodoweŁącze światłowodowe
  • Wi-fiWi-fi
  • Sale konferencyjneSale konferencyjne
  • Kontrola dostępu do biuraKontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynkuRestauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napojeKawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchniaWspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjnaDrukarka wielofunkcyjna
  • ParkingParking
  • Parking rowerowyParking rowerowy
  • Stacja rowerów miejskichStacja rowerów miejskich
  • Dostęp 24/7Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątającySerwis sprzątający
  • Metro (<10 min)Metro (<10 min)
  • SiłowniaSiłownia

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.