Atrium Plaza

Jana Pawła II 29
Śródmieście, Warszawa

Poproś o ofertę

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Atrium Plaza, Jana Pawła II 29, Śródmieście, Warszawa

Opis

Atrium Plaza to nowoczesny budynek biurowy, vis a vis Hali Mirowskiej i Parku Mirowskiego. Zlokalizowany jest na granicy dzielnic Wola i Śródmieście, blisko prestiżowego biznesowego centrum Warszawy, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych tej części miasta. Zaledwie kilka przystanków w linii prostej dzieli biurowiec od Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz Pałacu Kultury i Nauki. Położenie w centrum pozwala na pełne korzystanie z wszelkich atrakcji i udogodnień oraz szerokiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Atrium Plaza oferuje umeblowane i wyposażone przestrzenie biurowe na V piętrze. Są to klasyczne wnętrza w jasnych odcieniach z niewielkimi akcentami kolorystycznymi. Przestronne i znakomicie doświetlone pomieszczenia zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji m.in. biura, przestrzenie współdzielone, recepcja, sale konferencyjne, kuchnia oraz boxy świetnie nadające się np. do rozmów telefonicznych. Decydując się na wynajem możesz liczyć na profesjonalną obsługę i pomoc w drobnych pracach biurowych. Możesz też uczestniczyć w regularnych eventach i wydarzeniach oraz czerpać korzyści z udogodnień przygotowanych dla tej konkretnej społeczności. Atutem budynku są też podziemne miejsca parkingowe oraz znajdujące się na parterze lokale handlowo – usługowe. Lokalizacja biurowca umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja II linii metra - Rondo ONZ. Dojazd samochodem lub tramwajem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 7-8 minut.

Operator

Regus

Operatorem biura Al. Jana Pawła II 29 jest Regus.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do Regus w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Przykładowe dostępne biura
  • 3 osoby

    5,850 zł/mies.

  • 4 osoby

    5,000 zł/mies.

  • 5 osób

    9,750 zł/mies.

  • 6 osób

    11,700 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjnaObsługa recepcyjna
  • KlimatyzacjaKlimatyzacja
  • Meble biuroweMeble biurowe
  • Wi-fiWi-fi
  • Sale konferencyjneSale konferencyjne
  • Sprzęt do telekonferencjiSprzęt do telekonferencji
  • Kontrola dostępu do biuraKontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynkuRestauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napojeKawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchniaWspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjnaDrukarka wielofunkcyjna
  • Parking rowerowyParking rowerowy
  • Szatnie dla rowerzystówSzatnie dla rowerzystów
  • Stacja rowerów miejskichStacja rowerów miejskich
  • Dostęp 24/7Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątającySerwis sprzątający
  • Metro (<10 min)Metro (<10 min)

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.