Horizon Plaza

Domaniewska 39A
Mokotów, Warszawa

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa

Opis

Horizon Plaza to nowoczesny biurowiec o charakterystycznej, falującej, szklanej byle, położony w biznesowej części warszawskiego Mokotowa. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków w okolicy i oferuje komfortowe warunki pracy. Na najemców czekają jasne i estetyczne, profesjonalne umeblowane i wyposażone gabinety biurowe oraz przestrzenie coworkingowe z dostępem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Istnieje możliwość aranżacji powierzchni według potrzeb klienta. Znaczne przeszklenia zapewniają optymalny dostęp naturalnego światła dziennego a otwierane okna – dostęp do świeżego powietrza. Ponadto do dyspozycji recepcja, sale konferencyjne, kuchnia oraz podziemne miejsca parkingowe i infrastruktura dla rowerzystów. Lokalizacja umożliwia dogodne połączenia komunikacyjne z wszystkimi dzielnicami stolicy. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz zajezdnia tramwajowa. Zaledwie kilka przystanków autobusowych dzieli budynek od stacji I linii metra Wilanowska. W niedużej odległości od biurowca znajduje się Lotnisko Chopina w Warszawie oraz węzeł drogowy na trasie szybkiego ruchu S79. W okolicy m.in. biurowce, instytucje finansowe, przychodnie medyczne oraz Galeria Mokotów.

Operator

Operatorem biura Domaniewska 39A jest InOffice.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do InOffice w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Przykładowe dostępne biura
  • 2 osoby

    1,980 zł/mies.

  • 4 osoby

    3,300 zł/mies.

  • 6 osób

    4,600 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    30 zł/godz.

  • 14 osób

    80 zł/godz.

  • 42 osoby

    100 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Otwierane/uchylne okna
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Parking
  • Parking rowerowy
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.