Horizon Plaza

Domaniewska 39A
Mokotów, Warszawa

Poproś o ofertę

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Horizon Plaza, Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa

Opis

Horizon Plaza to nowoczesny biurowiec o charakterystycznej, falującej, szklanej byle, położony w biznesowej części warszawskiego Mokotowa. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków w okolicy i oferuje komfortowe warunki pracy. Na najemców czekają jasne i estetyczne, profesjonalne umeblowane i wyposażone gabinety biurowe oraz przestrzenie coworkingowe z dostępem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Istnieje możliwość aranżacji powierzchni według potrzeb klienta. Znaczne przeszklenia zapewniają optymalny dostęp naturalnego światła dziennego a otwierane okna – dostęp do świeżego powietrza. Ponadto do dyspozycji recepcja, sale konferencyjne, kuchnia oraz podziemne miejsca parkingowe i infrastruktura dla rowerzystów. Lokalizacja umożliwia dogodne połączenia komunikacyjne z wszystkimi dzielnicami stolicy. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz zajezdnia tramwajowa. Zaledwie kilka przystanków autobusowych dzieli budynek od stacji I linii metra Wilanowska. W niedużej odległości od biurowca znajduje się Lotnisko Chopina w Warszawie oraz węzeł drogowy na trasie szybkiego ruchu S79. W okolicy m.in. biurowce, instytucje finansowe, przychodnie medyczne oraz Galeria Mokotów.

Operator

InOffice

Operatorem biura Domaniewska 39A jest InOffice.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do InOffice w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Przykładowe dostępne biura
  • 2 osoby

    1,980 zł/mies.

  • 4 osoby

    3,300 zł/mies.

  • 6 osób

    4,600 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    30 zł/godz.

  • 14 osób

    80 zł/godz.

  • 42 osoby

    100 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjnaObsługa recepcyjna
  • KlimatyzacjaKlimatyzacja
  • Meble biuroweMeble biurowe
  • Łącze światłowodoweŁącze światłowodowe
  • Wi-fiWi-fi
  • Sale konferencyjneSale konferencyjne
  • Otwierane/uchylne oknaOtwierane/uchylne okna
  • Kontrola dostępu do biuraKontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynkuRestauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napojeKawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchniaWspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjnaDrukarka wielofunkcyjna
  • ParkingParking
  • Parking rowerowyParking rowerowy
  • Dostęp 24/7Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątającySerwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.