Marynarska Passage

Marynarska 21
Mokotów, Warszawa

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Marynarska Passage, Marynarska 21, Mokotów, Warszawa

Opis

Marynarska Passage to nowoczesny budynek biurowo – usługowy położony w biznesowej części warszawskiego Mokotowa, blisko lotniska i dużego węzła komunikacyjnego na trasie S79. W okolicy znajduje się m.in. Galeria Mokotów, urzędy i centra medyczne. Położenie pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Marynarska Passage oferuje inspirującą strefę coworkingową w wysokim standardzie z dostępem 24/7. Moduły biurowe można dowolnie ze sobą łączyć i tworzyć większe układy. Nowoczesny design, wielofunkcyjna i elastyczna przestrzeń oraz jasne i przestronne wnętrza, zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji prywatne gabinety, salki konferencyjne, wiele ciekawie zaaranżowanych miejsc do spotkań i rozmów, wspólna kuchnia, strefa relaksu i recepcja. Ciekawe wnętrza utrzymane w najnowszych trendach sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. Na terenie obiektu znajduje się m.in. restauracja, lokale handlowo – usługowe i parking. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe, tramwajowe oraz stacja kolejowa Warszawa Służewiec. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Warszawa Centralna zajmuje ok. 15 minut.

Operator

Operatorem biura Marynarska Passage jest Własne B. Sp. z o.o..
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do Własne B. Sp. z o.o. w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Przykładowe dostępne biura
  • 3 osoby

    2,150 zł/mies.

  • 4 osoby

    2,675 zł/mies.

  • 5 osób

    2,675 zł/mies.

  • 6 osób

    3,950 zł/mies.

  • 8 osób

    4,760 zł/mies.

  • 10 osób

    6,550 zł/mies.

  • 12 osób

    7,750 zł/mies.

  • 15 osób

    8,950 zł/mies.

  • 20 osób

    12,500 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 2 osoby

    50 zł/godz.

  • 3 osoby

    50 zł/godz.

  • 4 osoby

    50 zł/godz.

  • 18 osób

    50 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Otwierane/uchylne okna
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Parking rowerowy
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.